Sobota, 14 prosince, 2024
aktuality

Nové trendy v on-line světě

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingu obecně. Zaměřuje se na tvorbu, publikaci a distribuci obsahu s cílem oslovit, přilákat pozornost a generovat potenciální zákazníky. Při práci v rámci obsahového marketingu je zapotřebí počítat s určitou součinností, a to nejen s tvorbou materiálů pro publikaci, obsahu na sociální sítě a další kanály, ale také při budování vztahů, komunity a značky.

Jak vytvářet marketingový obsah?

  • přidejte si texty na váš blog
    od tvorby článků po analýzu klíčových slov a hledanost témat.
  • Obsah na sociální sítě
    vytvářejte a publikujte příspěvky, videa, pohybová stories, infografiky apod.
  • Obsahový plán (příspěvky a jejich plánování)
    smysluplné propojujte témata napříč různými reklamními kanály jako jsou
    PPC Google a Seznam kampaně, sociální sítě, webový obsah.

Než začnete cokoliv tvořit, zjistěte si, kde a v jaké podobě a kvalitě se dá tato informace najít jinde. Snažte se vyhledávat nová témata – uspějete s nimi snadněji, než se všeobecnými informacemi. V oborech, kde již snad vše bylo řečeno, hledejte nové pohledy na věc a nová řešení.

Pár zajímavých tipů

Všichni píší dlouhé texty na weby? OK, natočte skvělé video. Všichni píší o levných židlích, stolech a postelích? Napište o tom, jak levně zařídit celý pokoj. Opravdu není o čem novém mluvit? Vezměte staré témata a zapracujte ho královsky, lépe než kdokoliv před vámi.

0 out of 5
- REKLAMA -magazín

*** Další články autora ***

magazín
magazín

--- Naše weby ---

magazín
magazín
magazín

Kontakt

Provozovatelem všech webů je
Ing. Vítězslav Kotík, MBA
U Michelského mlýna 1535
Praha 4
140 00

IČO: 42143659
DIČ: CZ7211162761

Bankovní spojení:
2001807788/2010
IBAN: CZ12 2010 0000 0020 0180 7788
SWIFT: FIOBCZPP
Kontaktovat nás můžete na mailu:  
Redakce: info@press-media.cz