Sobota, 14 prosince, 2024
aktuality

Jak získávat kvalitní odkazy, které vás vystřelí na první stranu

Linkbuilding je budování zpětných odkazů. Jak tedy můžete i vy získávat odkazy ze silných webů?

1: Tvorba hodnotného obsahu

Podívejme se na to nejprve z jiného pohledu. Proč byste vůbec chtěli na vaší stránce umístit odkaz na nějaký jiný web?

Pravděpodobně proto, že můžete obohatit obsah vaší stránky a nabídnout tak návštěvníkům další informace na dané téma. Na které stránky byste tedy odkazovaly? Na takové, které se vám líbí, mají zajímavý a relevantní obsah. Pokud tedy chcete, aby ostatní odkazovaly z jejich stránek na vás, musíte mít relevantní a hodnotný obsah.

Když se lidem nechce podrobně rozebírat nějakou téma, tak jednoduše odkazují na ostatní stránky, které tyto informace obsahují. Tvorbou kvalitního a hodnotného obsahu můžete dosáhnout, aby na vás ostatní odkazovaly z vlastních stránek. Navíc se z vás stává odborník v dané oblasti.

Kvalitní obsah je však pouze základem pro linkbuilding. Na pár odkazů vám pravděpodobně samotný dobrý obsah stačit bude, ale díru do světa pouze dobrým contentu neuděláte.

Kvalitní zpětné odkazy od info@press-media.cz

Zpětný odkaz nastálo již od 75 Kč. Vlastníme přes 1 300 CZ a SK magazínů, které mají vysoké ahrefs DR70+ a MOZ ranky DA 60+.


Velký důraz klademe na Trust flow, kde se snažíme weby držet kolem TF30.

Napište nám na email: info@press-media.cz nebo volejte TEL.: 774 509 555, rádi vám zpracujeme nabídku.

Obsahový marketing

2: Guest blogging

Co kdybych vám řekl, že dobré články nemusíte psát pouze pro svůj web? Jedním z nejjistějších způsobů, jak získat odkaz, je si předem dohodnout příspěvek na nějakém silném webu z vašeho oboru.

Dnes potřebuje kvalitní obsah téměř každý web. Firemní budgety a kapacity copywriterů jsou však omezené, a proto mnoho skvělých webů ocení, když jim nabídnete, že pro ně něco napíšete. Samozřejmě, zdarma, pouze za to, že v článku bude jeden odkaz na váš web.

3: PR články

Jsou podobné jako guest blogging, akorát za umístění vašeho článku na jiných stránkách zaplatíte.

4: Výměna odkazů (například i s vaší konkurencí)

Skvělým způsobem, jak získat relevantní zpětné odkazy, je jednoduše oslovit silné weby v podobném oboru a dohodnout například výměnu odkazů mezi vašimi blogy. Někdy se může stát, že se budou vaše weby více či méně překrývat v sortimentu.

Jen málo webů by bylo ochotno odkazovat na jiný web, kde je vůbec nějaká shoda nabízeného sortimentu. Pokud se to však přece podaří dohodnout, může z toho být velký posun vpřed pro oba weby oproti všem ostatním konkurenčním webem.

5: Spolupráce s blogery

Vyměňovat odkazy se samozřejmě dá i s blogery. Hlavně v případě, že vy sami máte osobní blog. Blogery samozřejmě můžete motivovat i jinak – vouchery na nákup ve vašem e-shopu, recenze výměnou za zboží či klasicky přes peníze.

Tak, toto bylo 5 taktik, jak můžete i vy získávat zpětné odkazy pro váš web. Samozřejmě, těchto 5 taktik ani zdaleka nejsou jediné, které se dají použít. Na začátek to ale bude víc než dost. 🙂

Kvalitní zpětné odkazy od info@press-media.cz

Zpětný odkaz nastálo již od 75 Kč. Vlastníme přes 1 300 CZ a SK magazínů, které mají vysoké ahrefs DR70+ a MOZ ranky DA 60+.


Velký důraz klademe na Trust flow, kde se snažíme weby držet kolem TF30.

Napište nám na email: info@press-media.cz nebo volejte TEL.: 774 509 555, rádi vám zpracujeme nabídku.

0 out of 5
- REKLAMA -magazín

*** Další články autora ***

magazín
magazín

--- Naše weby ---

magazín
magazín
magazín

Kontakt

Provozovatelem všech webů je
Ing. Vítězslav Kotík, MBA
U Michelského mlýna 1535
Praha 4
140 00

IČO: 42143659
DIČ: CZ7211162761

Bankovní spojení:
2001807788/2010
IBAN: CZ12 2010 0000 0020 0180 7788
SWIFT: FIOBCZPP
Kontaktovat nás můžete na mailu:  
Redakce: info@press-media.cz