Jak a co připravit své nové účetní firmě, která vám bude pravidelně provádět externí vedení účetnictví? Prozradíme vám, co od vás budeme potřebovat a jaké služby v oblasti vedení účetnictví vám můžeme nabídnout.
Víte, co obnáší vedení účetnictví?
Dříve, než naší účetní firmě předáte své účetnictví, byste měli vědět, co obnáší předání veškeré mzdové a personální agendy. Jaké podklady je nutné dodat k vedení účetnictví a jaké doklady je nutné doložit pro vypracování daňového přiznání.
Naše účetní firma má mnohaleté zkušenosti. Svým klientům vždy poskytujeme kvalitní vedení účetnictví včetně poradenství. Naši zkušení účetní se postarají o to, aby vám nikdy neunikla žádná sleva ani novela v zákoně, která by vám mohla být ku prospěchu.
Víte, co od své nové účetní firmy očekáváte?
Naše účetní firma vám bude plně nápomocna při každoročním podání daňového přiznání. Na základě údajů z daňové evidence se postaráme o vypracování přiznání k dani z příjmů. Pomůžeme vám s kompletní personální a mzdovou agendou, nebo s vedením účetnictví, což jsou souvislé procesy, při nichž s vámi budeme v pravidelném kontaktu.
Co je nutné předat naší účetní firmě?
Při vedení mzdové a personální agentury je nutné nám dodat:
- pracovní smlouvy včetně jejich dodatků, platové výměry a mzdové listy
- dále dohody o provedení práce a o pracovní činnosti (DPP a DPČ),
- prohlášení poplatníků a související potvrzení (růžový tiskopis)
- kopie rodných listů dětí
- smlouvy o úvěrech na bydlení a životní pojistky
- zbývající dny dovolené
- potvrzení o zdanitelných příjmech z minulého roku
- informace o zaměstnancích na rodičovské dovolené
Co je potřeba doložit pro vedení účetnictví vaší firmy
Naše účetní firma potřebuje pro kompletní vedení účetnictví dodat:
- hlavní účetní knihu
- účetní deníky
- účetní závěrky
- inventarizace rozvahových a podrozvahových účtů
- vnitřní účetní směrnice a účtový rozvrh
- zůstatky na účtech za uplynulá účetní období inventurní seznam majetku, drobný majetek zásoby, zboží, materiál a hotovost v pokladně
- knihu závazků a pohledávek
- obraty výsledkových účtů a účetní doklady rozpracovaného účetního období (při převzetí uprostřed zdaňovacího období)
- a také daňová přiznání z minulých let
Jak probíhá předání dokumentů
Naše účetní firma si od vás převezme všechny účetní dokumenty, které budou zdokumentovány pomocí předávací listiny. V ní bude seznam všech předaných podkladů. Před podpisem si listinu s vámi pečlivě zkontrolujeme. Tak budete mít naprostou jistotu, že máme dodané všechny potřebné dokumenty.